Barion Pixel

Webáruházban rendelsz terméket vagy valamilyen hirdetési oldalról?

Esetleg te szeretnél csomagot feladni a Packeta Esztergomi csomagpontjain, de nem tudod hol tedd meg?

Nálunk Esztergomban a Bánomi lakótelepen átveheted és fel is adhatod Packeta csomagodat!

CSOMAGELSZÁLLÍTÁS: munkanapokon 12:00 – 13:00 között

(így érdemes még 12:00 előtt behoznod a csomagot, ha azt szeretnéd, hogy aznap elvigye a futár)

Csomagfelvételi helyszín:

Packeta Esztergom – KBOX csomagpont

Cím és navigálás:

2500 Esztergom, Bánomi lakótelep 3.

packeta esztergom csomagfeladás

Csomagfeladás Packetával

Packeta Esztergomban is elérhető a szolgáltatás!

A Csomagok egymás között szolgáltatás kínálja a magánszemélyek közötti csomagküldés egyik legegyszerűbb, leggyorsabb módját.

Rögzíti a csomag adatait a rendszerbe a mobilalkalmazásban, majd elviszi egy átvevőhelyre, amelyekből Magyarországon több mint 1200 található és feladja.

Csomagküldés a Packeta applikációval

Töltsd le az alkalmazást és küldd csomagjaidat egyszerűen, pár lépésben, az új Csomagok egymás között szolgáltatással.

Packeta Esztergomi csomagpontján is fel tudod adni ilyen könnyen, ezért megmutatjuk, hogy mennyire egyszerű, nézd meg a videót:

packeta mobilalkalmazás csomagküldés

Árak

Packeta Esztergomból Magyarországon, Csehországban és Szlovákiában átvevőhelyekre és a címre is küldhetsz csomagot.

Átvevőhelyre történő szállítás -> 1 290.- Ft-tól
Házhozszállítás -> 2 890.- Ft-tól

Utánvét kezelési díj -> 400.- Ft

Csomagérték: 4 000 Ft felett, 2 000 Ft-onként 15 Ft kerül felszámolásra. Maximum megadható csomagérték 70.000.- Ft.

Átvevőhelyre történő szállítás -> 3 100.- Ft-tól
Házhozszállítás -> 4 300.- Ft-tól

Utánvét kezelési díj -> 400.- Ft

Csomagérték: 4 000 Ft felett, 2 000 Ft-onként 15 Ft kerül felszámolásra. Maximum megadható csomagérték 70.000.- Ft.

Átvevőhelyre történő szállítás -> 3 300.- Ft-tól
Házhozszállítás -> 4 500.- Ft-tól

Utánvét kezelési díj -> 400.- Ft

Csomagérték: 4 000 Ft felett, 2 000 Ft-onként 15 Ft kerül felszámolásra. Maximum megadható csomagérték 70.000.- Ft.

Átvevőhelyre történő szállítás -> 4 000.- Ft-tól
Házhozszállítás -> 5 000.- Ft-tól

Utánvét kezelési díj -> 400.- Ft

Csomagérték: 4 000 Ft felett, 2 000 Ft-onként 15 Ft kerül felszámolásra. Maximum megadható csomagérték 70.000.- Ft.

Mekkora csomagot adhatok fel?

csomagátvétel packeta
fiú gyik

Packeta Esztergom és az összes Magyar csomagpont összeállítása az általános kérdések és válaszokról. Általában ezek a dolgok szoktak felmerülni / előfordulni kérdésként:

A csomag átvevőhelyre történő kézbesítése 1290 Ft-tól elérhető, házhozszállítás esetén pedig 2890 Ft-tól.

Az utánvét kezelése 400 Ft, amely a kézbesítés teljes árához számítódik hozzá. Az utánvét értékének bármilyen összeget meg tud adni, amelyet a címzett fog kifizetni. Az applikációban adja meg számlaszámát, amelyre a csomag címzett általi átvételétől számított 10 napon belül átutalásra kerül az utánvét összege.

A megadott érték alapján, minden 2000 Ft után, 15 Ft biztosítási díj kerül felszámításra.

Semmilyen. Az applikáció mindig a végleges árat mutatja Önnek, amelyet a csomag feladásának utolsó lépésénél fog jóváhagyni.

Igen. A fizetési igazolást rögtön az applikációban láthatja, de egyúttal a megadott e-mail címre elektronikus formában is kiküldésre kerül.

A csomag maximális súlya 5 kg, maximális mérete pedig 50x40x30 cm lehet. A csomag hosszúságának, szélességének és magasságának összege nem haladhatja meg a 120 cm-t. A csomag minimális mérete azonban nem lehet kisebb, mint 10×7×1 cm.

Nem, hiszen a csomagok minimális engedélyeztett mérete 10×7×1 cm.

Amennyiben a csomag kisebb, nagyobb, vagy nehezebb a meghatározott paramétereknél, úgy az visszaküldésre kerül arra az átvevőhelyre, ahol feladta a csomagot, és Ön nem lesz jogosult a szállítási díj visszatérítésére. E-mailben és SMS-ben fogjuk ilyen esetben értesíteni, hogy mikor tudja átvenni csomagját.

Mindent, ami az előírt paramétereknek és kereskedelmi feltételeknek megfelel. Leggyakrabban például ruhákról, gyermekeknek szánt árukról, játékokról, könyvekről, tankönyvekről, apróbb elektronikai cikkekről (mobiltelefon, powerbank, notebook, GoPro kamera, drón, apróbb kiegészítők stb.), papír termékekről, médiákról (CD és DVD hordozón található játék, film, zene stb.), játékos kiegészítőkről, apróbb sport kiegészítőkről és hasonlókról van szó.

Nagy, súlyos csomagokat (bútor, gumiabroncs, hűtőszekrény, TV stb.), folyadékokat (mosószer, tisztítószer, alkohol, lekvár stb.), nagyon törékeny és érzékeny árukat (porcelán, üveg, kristály, diagnosztikai berendezések stb.), veszélyes vagy illegális áruk (drog, robbanószer, tűzveszélyes anyagok stb.).

A szállításból kizárt termékek teljes listáját a Packeta Általános Szerződési Feltételeinkben találja meg.

A csomagok 80%-a már másnap megérkezik. A kiszállítási időt illetően garanciát nem vállalunk, de mindent megteszünk azért, hogy csomagját a lehető legrövidebb időn belül kézbesítsük.

Jelenleg Magyarországon kívül, Szlovákiába és Csehországba lehetséges a csomagküldés. A szlovákiai átvevőhelyre történő kézbesítés díja 3100 Ft-tól, adott címre történő kiszállítás esetén pedig 4300 Ft-tól elérhető. A csehországi átvevőhelyre történő kézbesítés díja 3300 Ft-tól, adott címre történő kiszállítás esetén pedig 4500 Ft-tól elérhető.

Átvevőhelyeink listáját a packeta.hu/atvevohelyek oldalon találhatja meg. A szűrési feltételeknél elég, ha kipipálja a feladóhely lehetőséget, és megkeresi az Önhöz legközelebb találhatót. Átvevőhelyeink 97%-a egyúttal feladóhelyként is működik.

Igen. Amint megadja az átvevőhelyen a csomaghoz tartozó a jelszót és megtörténik a csomag fizikai átvétele (a csomag állapota az applikációban megváltozik) és egyúttal a megadott e-mail címre elektronikus formában kiküldésre kerül a csomag átvételének igazolása is.

Semmi gond. Amennyiben a csomag feladását már kifizette, de nem fizikailag nem adja fel a csomagot, úgy az 5 nap után automatikusan törlésre kerül. A kifizetett összeg ezután visszatérítésre kerül az Ön számlájára (általában 2 munkanapon belül).

A #CsomagokEgymásKözött szolgáltatás alapelve az, hogy a feladás szinte összes művelete az átvevőhelyen kívül történik. Ennek köszönhető, hogy nincs sorban állás egy átvevőhelyeken.

Nem, az applikáció csak a feladónak szükséges. Azonban, ha a címzettnek is telepítve van az applikáció, sokkal több információt tudhat meg a csomagról.

Ezek az információk nagyon fontos kommunikációs és azonosítási csatornát képeznek. Az e-mailre kerül Önnek kiküldésre minden dokumentum (a csomag átvételéről, kifizetéséről stb.). A telefonszám pedig a fiók mobilapplikációval történő párosításához szolgál.

Nem, a csomag applikációba történő rögzítéséhez szükséges az internetes csatlakozás. Lényegtelen azonban, hogy mobilinternetről, vagy Wi-Fi csatlakozásról van-e szó.

Sajnos más fizetési mód (bankszámlára történő átutalás, az átvevőhelyen készpénzzel vagy kártyával történő fizetés) nem lehetséges.

Természetesen. Ezt a szolgáltatást a Packeta és a ČSOB bank biztosítja. Adatai így anonim módon teljesen védettek.

Például a csomag elvesztése, megsemmisülése, sérülése vagy tartalmának eltulajdonítása.

Kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot a következő e-mail címen [email protected].

Az átvevő- és feladóhelyek csupán szerződéses partnereink. Az IT-rendszer, amellyel dolgoznak, nem teszi lehetővé reklamációk fogadását. Ez azért van, hogy szinte az összes művelet az átvevő- és feladóhelyen kívül történjen, és ne kelljen fölöslegesen sorban állni.

Nem, pont ellenkezőleg. Amennyiben olyan csomagot venne át, amely sérült, szétszakadt, elértéktelenedett, majd ezután szeretné érvényesíteni a reklamációt, sajnos nem áll módunkban azt jóváhagyni, mivel semmivel sem bizonyítható, hogy a sérülés a szállítás során történt. A címzett ezért köteles az átvétel során a csomagot megvizsgálni, és amennyiben a csomagolása sérült, visszaadhatja azt az átvevőhely személyzetének, amely aztán a csomagot visszajuttatja nekünk.

Abban az esetben, ha a csomag tartalma sérült, de a csomagoláson nem látható sérülés nyoma. Ez azt jelenti, hogy a termék nem volt megfelelően becsomagolva.

Minden csomagnak úgy kell becsomagolva lennie, hogy a csomag tartalma és kitöltése megfelelő védelmet nyújtson a szállított terméknek. Itt találhat leírást arról, hogyan kell a terméket megfelelően becsomagolni. A szállítás során a csomagra több nyomás is hathat (pl. egy teljesen megpakolt autóban egy rosszabb közúton), amelyet legjobban ahhoz tudnánk hasonlítani, ha a csomagot 1 méter magasságból leejtenénk. A csomagolásnak és a kitöltésnek ezért a terméket ilyen esetekben is védenie kell.

A címzett által az átvevőhelyen történő átvétel pillanatáig a csomag tulajdonosa a feladó. Ez azt jelenti, hogy az esetek többségében a reklamációt a feladó fogja benyújtani. Reklamációs űrlapunk elérhető a feladó és a címzett számára is. Amennyiben nem biztos benne, hogy kinek kellene a reklamációt benyújtani, úgy írjon nekünk a következő e-mail címre: [email protected].

30 nap a kérvény fogadásának visszaigazolásától.

  • A csomag szállítás során történő elvesztése, vagy teljes megsemmisülése esetén a feladó számára pénzbeli kártérítés kerül kifizetésre, a csomag értékének megfelelően. A rendszerbe történő bevitel során minden csomag automatikusan 4000 Ft értékű besorolást kap, de ezt az összeget lehetséges emelni, egészen 70 000 Ft értékig.

  • Amennyiben a szállítás során a csomag tartalmának sérülésére kerül sor, elindul a reklamációs folyamat, amely azt vizsgálja, mi volt a sérülés kiváltó oka. Elsősorban a csomagolás és a kitöltés anyagának minőségét vizsgáljuk meg. Jogosult reklamációs igény esetén ilyenkor is kifizetésre kerül a csomag értéke alapján, a megfelelő pénzbeli kártérítés.

  • Amennyiben a csomag tartalma hiányos, úgy az ügy a magyarországi rendőrség vizsgálata alá kerül. A Packeta Hungary ilyen esetben teljesen együttműködik a hatóságokkal, a kamera felvételekhez való hozzáférést is beleértve. Amennyiben bebizonyosodik, hogy a szállítás során került sor a csomag tartalmának eltulajdonítására, úgy a feladónak kifizetésre kerül a csomag értékének megfelelő pénzbeli kártérítés, ez az összeg pedig a további költségekkel együtt az elkövetővel szemben kerül érvényesítésre.

lány gyik

Nyomkövetés

Packeta Esztergomi csomagpont nyomkövetése és az összes csomag nyomkövetése itt található:

Packeta Esztergomi átvevőhely elérhetősége a Packeta oldalán ide kattintva található.

Packeta Esztergomi csomagkövetési lehetőségek

1. Megnézed online a Packeta nyomkövetés alapján -> ide kattintva

2. Felveszed velünk a kapcsolatot a csomagátvétel oldalon

3. Felveszed velünk a kapcsolatot e-mailben ide kattintva

4. Felhívsz minket telefonon IDE kattintva

5. Bejössz hozzánk a csomagpontra és személyesen érdeklődsz (Címünk: 2500 Esztergom, Bánomi lakótelep 3.) Navigáláshoz kattints IDE.

MÁS packeta csomagpontoknak információ

Bizonyára ti is találkoztok olyan dolgokkal, amik nem a megszokott ütemben működnek.

Érkeznek olyan csomagok, amiket nem úgy kell megcsinálni, nem úgy kell bevételezni.

Ezzel a kis bekezdéssel szeretném a saját tapasztalatainkat leírni, hogyha előfordul máshol is ilyen, akkor tudjuk, hogy mit kell tenni.

1. Express One futár hoz csomagot

Mivel az Express One futárszolgálat le van szerződve a Packetával, ezért előfordulhat olyan eset, amikor az ő futárjuk hozza hozzánk a csomagot.

Ezek lehetnek belföldi és külföldi csomagok, amiket cégek adnak fel, illetve lehetnek külföldi csomagok, amik például az Aliexpress-ről érkeznek és a címzett kéri, hogy a csomag valamelyik Packeta csomagpontra legyen kiszállítva.

Ezeknek a csomagoknak van egy Z-vel kezdődő csomagszáma, amit a futár megmond. Ezt a számot kell beírni a rendszerben a csomagkereső részbe. Ezután a rendszer megtalálja a csomagot, majd jobb oldalon a nyomtatóra kell kattintani és már lehet is a csomagcímkét nyomtatni. 

Ezt kell a csomagra ragasztani és lecsippantani a csomag vonalkódját és megvagyunk. Innentől meg ugyanúgy kell csinálni, mint amikor a csomag megérkezik és bevételezed…

2. Magánszemély hoz visszárut

A Packeta több céggel van szerződve visszáru küldésre. Ezekhez tartozik például az Astratex webáruház is. Nagyon egyszerűen működik ezeknek a bevételezése.

Az ügyfél behozza a csomagot, majd beütjük a jelszó helyére a speciális kódot és a rendszer megkérdezi az ügyfél nevét.

Ezután rákattintunk a csomag átvételére és a rendszer ki is ad egy matricát és egy áru átvételt igazoló lapot, amit nekünk átvevőhelyeknek kell aláírni és az ügyfélnek adni.

A vonalkódos matricát ráragasztjuk a csomagra és ezzel a vonalkóddal kell bevételezni a csomagot egyesével!

A másik papírt aláírjuk és átadjuk az ügyfélnek. Ezzel fogja tudni az ügyfél bizonyítani, hogy a csomagot átadta és mi átvettük.

Ezt a listát az idők folyamán bővíteni fogjuk.

-> ASTRATEX csomagnál: 91494502

Packeta átvevőpontok országosan

Tegyük fel, hogy a Packeta Esztergomi csomagpontját szeretnénk megkeresni. Ezen a térképen megnézheted országosan, hogy hol és merre találhatóak Packeta Z-Box-ok és átvevőhelyek.

A kereséshez egyszerűen csak be kell írni a helység nevét vagy irányítószámát (Pl: esztergom) és a rendszer már ki is dobja:

Hogyan csomagoljuk be megfelelően a csomagot?

A KBOX Packeta Esztergomi csomagponton készséggel segítünk mindenkinek, aki csomagot ad fel és nem tudja, hogyan tudná a legmegfelelőbben becsomagolni a terméket.

Szeretnéd tudni te is, hogy milyen az ideális csomagolás a Csomagok egymás között szolgáltatás használatakor?

Az alábbi gomb segít ebben!

Hogyan veheted át csomagodat átvevőhelyen?

A KBOX Packeta Esztergomi csomagponton ezzel kapcsolatban is tudunk segíteni!

Amikor megérkezik a csomag, onnantól számítva 7 napod lesz a a csomag átvételére. A csomagért bárki eljöhet, aki ismeri a jelszót!

Ha véletlenül nem tudnád a jelszót, nincs semmi probléma, szólsz az ügyintézőnek, hogy legyen szíves küldje ki ismét sms-ben.

Ekkor az ügyintéző bemegy a rendszerbe, megkeresi a csomagodat és a jobb oldalon a középső gombra kattintva van lehetőége ismét kiküldeni a rendelésnél megadott telefonszámodra a jelszót.

Ezt követően már bediktálhatod a jelszót és már kapod is a csomagodat. Ennyire egyszerű az egész. A KBOX Packeta Esztergomi csomagpontján ezt ügyfeleink tudják.

Miért jó esztergomiként a KBOX packeta esztergomi csomagpontot választani?

Ügyfeleink tapasztalatai alapján elmondhatjuk, hogy nagyon jó az elhelyezkedésünk. Mind tömegközlekedéssel, mind autóval nagyon jól és egyszerűen megközelíthetőek vagyunk.

Igyekszünk mindenkit a lehető leggyorsabban kiszolgálni. A csomagátvétel hosszát szinte csak az utánvét kezelése hosszabbítja meg, de ezesetben sem tart tovább maximum 1 percnél.

Ha csomagot szeretnél feladni, akkor feladóként rekord gyorsasággal tudunk kiszolgálni, a címke kinyomtatása több időt vesz igénybe, mint a jelszó begépelése.

Ha bármilyen kérdésed van, mind telefonon, mint e-mailben, mind a támogatás oldalunkon online azonnal tudunk válaszolni kérdéseid 99%-ára.

Bezár Kosaram
Bezár Kívánságlista
Close Nemrég nézettek
Bezár
Bezár
Kategóriák